lämning på dagis

har sovit halvhyfsat inatt, å i min värld betyder de ganska dåligt.
de beror nog på att leo slocknade riktigt tidigt. drömde en massa tokigheter och när jag väl vaknade så kände jag mig utvilad. :p

de finns en udda sak jag älskar med vintern. man behöver inte klä på sig för att gå ut, alltså under vinterkläderna. idag när jag lämnade leo på dagis så hade jag pyjamasbyxor, sovlinne och en tjocktröja under jackan å överdragsbyxorna. var ju ändå ingen som märkte lixom. å skönt för mig med ett moment mindre på morgonen.
lämningarna på dagis har blitt ledsamma de denna vecka, när leo inser att jag ska gå så blir han jätteledsen. men jag vet ju att de går över fort men de e liiiite jobbigt .. men men ..
å idag slog vi rekord, gick hemifrån 0859 och var hemma igen 0908 å då tar de ca 3 min å gå till dagis .. för en gångsskull var de nån ute å tog emot när vi kom dit. annars brukar vi få vänta på att nån fröken ska komma ut, alla barn e ute från 9 till ca 1030.


idag blir de jobbintervju å sen hem å städa. min son har kommit på att de e JÄTTEkul att slänga massa massa saker på golvet å sen städar mamma undan dem.


såhär såg de inte ut när vi gick upp imorse men nu gör det de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0