eftermiddagen bara försvann

har inte alls varit så trött som jag trodde idag. skönt värre.
bäbis fick ta ett långt långt bad å nu ligger han för att sova. får se om han somnar. eftermiddagen har bara försvunnit. vi har lekt en massa å läst 3 böcker om å om igen, käkat potatisbullar med lingonsylt och (som sagt) tagit ett långt bad.

jag funderar på om jag ska ta ett bad eller om jag ska käka mat .. svårt val de där .. :p lutar åt mat å en snabbdusch ..





snart åker vi till fjällen .. woho!

Kommentarer
Postat av: cissie

Kul med fjällen! Vart ska ni? :-)

Vi åker till Åre den 4 april. Kul kul.



Kom ju på att jag fortfarande har en av dina nycklar. Den hänger i nyckelskåpet. Usch vad länge sedan det var vi sågs!

2010-03-18 @ 21:31:22
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0