avblåst och utsövd

ockelbo blir inställt pga sjukdom. istället tar vi en sväng på stan med mamma och pappa. ska försöka laga lite bäbismat (ja jag vet, han e knappt en bäbis längre men han e MIN bäbis) anledningen till att jag lagar egen mat till honom å stoppar i frysen e att jag ALDRIG lagar mat till mig själv. aldrig som i aldrig. jag käkar mackor eller micromat nån gång ibland.



sov helt oavbrutet mellan 2220 och 0610 inatt. de har inte hänt på massa massa månader. även om leo sover hela nätterna så brukar jag vakna till. men vikken skillnad de känns på piggheten att ha sovit så EN natt. galet .. tänk om man kunde ha så jämt. haha .. så vi får se om jag sover lika bra i natt. har inte bestämt om jag ska kidnappa leo å ha honom sovande här eller om han ska vara kvar hos mamma och pappa som de var bestämt. vi får se.

btw s å kan sömnen ha känns så bra pga att jag somnade på soffan ca 19 å sov en timme igår med. hehe .. men skönt var de.



imorgon blir de nog badhuset så jag har gjort nånting denna helg.

out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0