måndag hela veckan

jag å älsklings-leo var på ica maxi i slutet på förra veckan å lillen var lite grinig å trött men när han skulle få välja en mut-docka så tog han alla 3 och började gosa med dem. de såg så himla kul ut. tillslut kom vi hem med en rödhårig docka iaf. :P





dagen på jobbet gick himla fort föratt för en gångsskull fick jag göra lite annat än att sitta å dra varor i kassan. såååå skönt .. (även om de innebar att jag fick städa toaletter å omklädningsrum (bland annat))

sen hämta älsklingen på dagis å hem å leka lite. vi byggde massa torn med klossar. :p hihi .. sen käkade vi potatisgratäng med hamburgare, sen tog vi en microvila på 2 min på min säng sen kom stefan! var absolut inte meningen att han skulle dyka upp men jag e VÄLDIGT glad för de. :p har inte hunnit med att träffats så mycket i helgen ju. men men .. de kommer fler dagar :p
han stack lika fort som han dykt upp å sen tog jag å leo ett bad tillsammans. :P



17månader efter att ha fött barn och 4 veckor efter operation: (shit förresten, har det gått 4 veckor!!!!?? redan!!? .. FAN vad tiden går fort.


nån dag ska jag lägga upp en bild på magen där jag spänner den så den ser onaturligt tränad ut. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0