lite om helgen

överlevde helgen med ont i magen och en massa huvudvärk. nu e de bara att börja om igen. jobbar 9-1530 idag.
jag hade dock energi nog att städa igår när vi kom hem. å de var bra. för de låg leksaker ÖVERALLT. nu ligger de bara leksaker ute men jag ville inte gå ut å fixa de igår för leo var i badet när jag städade.
han var en liten ängel igårkväll.

när vi kom hem vid 1830 så började han klä av sig. å sen drog han mig till badkaret. han ville bada. sen badade han i 30 min medan jag städade. sen ville han upp.
då fick han springa omkring naken men han hämtade en dvdfilm så jag bäddade på golvet med ett täcke å kudde så han fick se på film.


sen ville han sitta med mig i soffan ett tag. sen gick han ut å pekade och "däh"-ade på micron. dax för välling å sängen. å sen somnade han så himla snällt. love love ..



i övrigt har jag ju bara jobbat i helgen och leo har varit hos mormor å morfar.



imorse när jag lämnade leo på dagis så gick vi in i rummet där de e på morgonen. sätter mig ner på golvet å leo ger mig världens kram å sen vinkar han. jaha, då skulle jag gå. innan jag ens fått kolla på lite. suck .. :p stora killen ..

nu e de påklädning å jobb som gäller. igen. 4de dagen på raken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0