dagens plan

jag hatar verkligen när jag skriver ett inlägg å efter 10 rader så försvinner allt .. suck ..

inatt vaknade leo ca tolv å var så himla ledsen. tycker så himlarns synd om honom när de blir så. men men .. han fick så klart komma upp i min säng å sova lite där. men efter ca en timme när jag själv nite kunde somna om för att han ligger å snarkar å vrider sig å trycker sig mot mig så bar jag in honom i hans rum :P
sen i morse tog han lite sovmorgon igen .. nice värre. :P till å med så att jag vaknade innan honom :)

idag e planen att åka till ica fjällbacken å fylla på förrådet med tvättlappar. de e den enda affärn häromkring som har euroshopperr tvättservetter som jag tycker e så himla bra.
sen hem till mormor för barnvakts natt. :P



ikväll blir de mys med stefan å ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0