video!


leo kollar i kataloger :P undra vikka sidor han fastnade på .. å om ni undrar över suddigheten på bilden finns förklaringen i videoklippet nedan.

vet itne riktigt vad för köpbehov jag har fått just nu ..
beställt 8st filmer å ett datorspel för ca 500 å 200st namnband att fästa på leos kläder för 260 å sen vinter å höstkläder till både leo och mig för 1800 kr.

men men, fick iaf lönespecen idag å det ser bra ut .. å då slipper jag ju köpa det sen om jag har sämre betalt då.
plus att jag gillar att vara ute i god tid .. (heter de plus eller pluss?)



vi har hållit oss hemma hela dagen idag iaf. lekt å stökat ner typ .. haha .. har vattnat 2 ggr idag å jag skulle gärna vattna en gång till .. regnar de inte imorgon så köper jag en vatten spridare tills på fredag för gräsmattan gör nästan ont att gå på ju å på framsidan e de inget grönt kvar alls








en måltid som e helt ointressant men slutar i lite busskratt





vad e de för dåligt program på femman kl21 ikväll? (nu alltså) BBklinik (förlossningskliniken var upptaget?) som visar vanliga mäniskors arbete genom en förlossning .. förra avsnittet (det första) så var de en kvinna som skulle till å föda å mannen å deras äldsta son bara trackade henne hela tiden .. fattade verkligen inte jargongen i den familjen. å sen bara slutade allt .. var ett riktigt konstigt upplägg å klippning i programmet.








pet pet! skulle bara filma lite när han springer omkring å leker på baksidan men de ville inte han

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0