nappbarn?

när jag tog upp leo i natt när han var ledsen hade han en napp i munnen!!! märkte de inte förrä vi låg i min säng å jag skulle pussa honom godnatt igen.. hmm, hade han svårt å hitta nellie som e 25ggr större i mörkret eller? haha



jag vaknade upp med världens bakishuvudvärk oxå. för mkt chips å dip igår? haha ..

har inte riktigt bestämt mig för vad vi ska göra idag .. antingen valbo en sväng å bara kolla, eller bara vara hemma å sega .. ja, de e typ de 2 alternativen jag kommit på hittills .. har ju lite å göra här hemma men jag har ingen lust alls .. kroppen e som sagt inte alls med idag .. vi får se vad som händer ..
nu har leo fått tag i hushållsrullen å gör konfetti åt mig. tack tack :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0