låtsas mat och nätshopping

leo har börjat leka med låtsas mat .. eller vad man nu ska kalla de. har går omkring med en tallrik med inget på, stoppar fingrarna mot den å greppar luften och bjuder i munnen på mig. och på sig själv, samtidigt som han "mmmm"ar. ser så himla gulligt ut. å så säger man "tack" å "mmm"ar tillbaka. då går han ett varv runt bordet eller en sväng å upprepar "mmm" och tack (eller ack ack) som de heter på hans språk.





idag har vi varit på banken å satt in lite pengar jag hittade här hemma. alltid trevligt å "hitta" pengar :p

å efter fönstertvätten så mår huvudet mkt bättre. inte 100 men bättre iaf.
jag har nog aldrig haft alla persienner uppdragna hemma nånsin. men just nu har jag de, tack vare tvätten. haha .. jag brukar ju bara vicka persiennerna när jag går upp. å i v-rummet blir de ju så varmt om solen lyser så där e de nerdragna jämt under denna tiden på året.



jag har fastnat i en bana på settlers oxå. så irriterande .. så de ligger nere nån dag nu .. fast jag kanska tar med datorn till mamma å pappa ikväll å spelar där .. haha ..

ska hämta ut kläderna jag beställt från HM idag oxå. vinterkläder till leo och lite diverse kläder till mig, med betoning på lite. ska bli kul, alltid kul med nya kläder ju.



jacka + byxor till leo



klänning till mig som jag verkligen hoppas att jag kan ha



jag har aldrig förstått mig på de där med "treggings", vad tusan e de .. men iaf så tänkte jag: må de bära eller brista å så beställde jag ett par sånna oxå .. undrar hur de blir bara ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0