tält och god natt

nån som kan förklara hur man kan dö av förgiftning efter att ha tagit in en grill med glödande kol i huset men man dör inte av en öppenspis-glöd .. jag måste vara dum för jag fattar inte riktigt ..



tog fram strandtältet idag å de var super kul! katterna tyckte bäst om de å leo var road ett tag iaf :P en riktigt pusskille har de blivit oxå





å förresten så har leo börjat med att bara sova en gång om dagen nu oxå. efter lunch i några timmar.. typ 1½-2h. de passar nog in i dagisrutinerna mycket bättre. :)




"Valet" har inte kommit nån vart idag iaf. har haft för fullt upp att baka å leka typ ..
jag har till å med lagat mat till mig å käkat idag.
om jag skriver en notis på bloggen att jag lagat mat å käkat den så kan man få ett uppfattning om hur ofta jag käkar mat egetnligen. typ aldrig. hmm .. vill gärna skriva "haha" å skämta bort de men de e hela sanningen.


nu ska jag nog krypa upp i soffan å läsa lite ur julklappsboken


Kommentarer
Postat av: Linda

Förhoppningsvis har du spjället öppet när du eldar i spisen så att koloxiden vädras ut.

2010-01-07 @ 20:21:10
URL: http://nurselinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0