ny vecka

inatt har jag sovit helt perfekt .. :p
vaknat nån gång men inget som störde å klockan 0630 kom plogbilen å körde verkligen så de blev barmark för tusan vad illa de lät. leo vaknade kvart över 7 :P så himla nice .. har inte hört honom alls i natt :p

nu e värmlands resan lite närmare igen. preliminärt åker jag sön v 3, 24 jan. mamma å pappa ska måla kakel här hemma så de e bra att jag reser bort lite. vet ju inte alls när jag kommer hem heller .. 2-6dagar blir jag borta .. hehe



idag står handling av mat på todo:n .. men de e nog allt .. leo ska få sova först, som han försöker göra nu.




undra när nån vill komma hit å plocka ner granen åt mig .. e ju jobbigt .. å kallt eftersom den står ute ..



i lördags var jag å dumle iväg till kungsberget å åkte skidor. shit vad kul de e alltså .. å jobbigt .. har fortfarande känningar i benen .. inte mkt men lite iaf. ;)
åkte från 10 till 1530 så de e väl en bra ursäkt. hehe :P
men de känns lite: igen igen igen igen igen igen igen igen ..

a ja .. nu ska jag klä på mig lite så jag e klar att åka när lillen vaknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0