liten shoppingtur

oj då .. de ryckte lite i shopping nerven så de blev en tur till valbo i stället. eller oxå kanske .. måste ju fixa håret oxå.
de blev mössa å 3 par vantar till våren för 20kr st till leo. och en vårjacka förresten oxå men den hade jag ingen bild på.


och en tjock tröja och en blus till mig. (hör å häpna, jag köpte nåt till mig själv oxå!!)






hade inte fått nått besked från dagis ang start ännu så idag ringde jag å fick prata med en jättetrevlig kvinna. 1/2 e de meningen .. oj oj oj .. han börjar ju snart! galet ju! 2½vecka! coolt :p
de känns mkt bättre nu när jag fick prata med nån som visste vad de pratade om så att säga. inte för att jag e vidare värst nervös över starten men jag vill ju trivas å att leo ska trivas.





jag e inne i ett dåligt stim just nu. käkar typ aldrig nåt. de senaste dagarna (sen sön) har jag käkat 4 mackor å en bigmac meny .. :( å idag e de onsdag. just de, har klämt i mig 200g ostbågar oxå. inge bra inge bra. de dumma e ju att jag vet om de men vet inte vad jag ska/kan göra åt det.

a ja .. nu vila lite medan leo sover, hade ju en inte alltför bra natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0