kalas på G

nu e förberedelserna nästan klara inför lillens kalas. han har spenderat natten hos mormor å morfar å jag har spenderat natten på "annat håll".
ballonger å dukning å framplockning e klart. de e ju stort att fylla ett helt år. å eftersom jag e av den sorten som tycker att barns födelsdag ska firas på barns villkor så e de nalle puh saker å massa massa ballonger här. spelar ingen roll att de bara kommer folk över 20 lixom .. (nästan iaf)


Min nya kökslampa som jag fick i "grattis till jobb-present"



Kommentarer
Postat av: Lovisa

ballongvalvs skillsen sitter i ser jag.. hoppas ni får ett bra kalas.. Kram

2010-01-16 @ 11:20:26
URL: http://jag-lovisa.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

Grattis Leo! Fint pyntat med alla ballonger! Esther hälsar!

Puss

2010-01-16 @ 12:57:13
Postat av: Cissi

Vad fint!! :-)

och grattis igen

2010-01-16 @ 21:10:58
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0