diverse

jag vågar egetnligen inte skriva de men jag gör det ändå. 3 nätter på raken har jag fått sova HELA natten.. känns de som en rutin nu? ooo ja .. :p hehe .. lillen har sovit från ca 20 till 06, sen välling å sen somnat om till halv 9 .. e de liiiiite lyx eller? haha
han "springer" fortfarande omkring i pyjamas å jag sitter i pyjamas å fleecetröja. e ju lite kallt som alla vet, ska inte mer än nämna att de e kallt.



idag kommer mamma å pappa hit å lagar fisk åt oss. mums! sen ska vi hem till mina kusiner som fyller år. jag ska klä leo med massa massa massa kläder .. å mig själv med för den delen. måste gå ut å sätta i motorvärmaren snart oxå.



jag får lite panik över att leo fyller år snart oxå. känns ju helt galet .. ett helt år har gått sen han inte fanns (mer än i magen).
måste baka så de finns nå fika bröd. "tårta" har jag beställt av mamma. eller tårta å tårta, har beställt leovänlig kaka. som han oxå tycker om helt enkelt. de e ju trots allt hans dag.
så, klockan 16, den 16 jan så e man välkommen hit.



nu e fällorna utsatta iförrådet iaf. fick lite hjälp med de i gårkväll (kallt kallt kallt) .. jag tycker ju att sånt e karlgöra så jag fick leja en sån helt enkelt.
hoppas på napp iaf.


julaftonsmorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0