badkarstankar

ett av mina största misstag i livet är att jag haft sex med en gift man. han låg i skiljsmässa och de bodde inte tillsammans och just då kändes de inte som nån big deal.
vi gick ut å åt, han bjöd på vad jag ville ha, köpte saker osv .. som sagt, just då kändes de inte som en big deal men nu i efterhand när jag ser tillbaka på det så ser jag ju det för vad de verkligen var.
han hade inte haft sex med sin fru/exfru på länge å ville ha nån som uppskattade honom och hade sex när han ville.
å där var jag ..
suck .. känns ju som att jag var ganska blåst .. å de blev jag ju oxå.

jag har fått väldigt mkt skit för detta efteråt då folk tror att jag gjorde det för att få ett försprång gentemot andra men sanningen är att jag trodde att han var intresserad av mer än det fysiska.

mina sex-mot-presenter-dagar e över lika fort som de kom (med andra ord har de bara hänt en gång och de var en kort period)



ja som ni förstår har jag legat i badkaret å tänkt en massa massa massa ..
andra topics som kom upp i huvudet var: om jag fick fråga en astronaut något så skulle jag fråga om tyngdlösheten i rymden kan liknas vid tyngdlösheten i vatten, eftersom de tränar i vatten.
sen har jag försökt att släppa upp saker från under ytan utan att göra ringar på vattnet. det gick sådär.
sen funderade jag över varför det blir skum av schampoo/tvål som sedan försvinner ..

ja, jag har haft fullt upp i badet idag. tillråga på allt så tvättade jag även håret .. haha


nu ska jag torka håret å umgås.
ses

Kommentarer
Postat av: Jenny

nej, problemet är väl mest att den är så jäääkla tung. får han den på sig blir han ju mer eller mindre mosad.



för även om han inte verkar vara intresserad av att klättra på den osv så räcker det ju med att han får ett ryck en gång när man inte ser och får för sig nåt så kan det ju vara ganska kört sen. så det är nog nåt vi inte vågar chansa med. vad har du för tv? lcd? hade vi haft en sån istället så hade det ju varit en annan sak eftersom de inte alls väger lika mycket.

2010-01-05 @ 18:33:46
URL: http://ynnejj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0