skräckscenario

jag har ett skräckscenario i huvudet ang att vara ensamstående å (hyfsat) ung.

nu när leo har börjat dagis så finns de ju "nån" som tittar till honom varje dag, dvs dagispersonalen. å nu när leo e så himla sjuk så gissar jag att han rasar i vikt å han e ju redan smal. tänk om nån på dagis tror att han far illa hemma. man e ju lite extra utsatt som ensam anser jag, lite extra kollad lixom.

om han kommer med ett blåmärke nån dag (han har för tillfället 2 eller 3, tränar på att gå ju! :P ) å nån på dagis anmäler till kommunen (?) å de kommer å tar leo ifrån mig .. hmm ..
jag mår verkligen dåligt om jag tänker på att jag kan leva utan honom, det kan jag ju inte.

alltså jag tycker att systemet är bra, att dagispersonalen ska ha anmälningsplikt och att nån får kolla upp detta men har hoppas inte att de tar ungen från föräldrarna å SEN gör en undersökning.

hmm, iaf så har jag börjat tänka på de nu när lillen e sjuk, som sagt .. lite svårt detta ..
men de e ju mest bara hjärnspöken


nu vila


lillen e jättego mot kissarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0