natten och mörker

natten var riktigt trist ..
lillen har snuva å riktigt svårt att andas. nyser och hostar slem .. inge mysigt .. fick sova i min säng hela natten å då sover ju jag ännu sämre men vad gör man inte ..
när han fick vällingen i morse harkla han å snora riktigt mkt å jag gissar att snoret tog bakvägen för han kräktes upp vällingen igen .. så de var bara å byta i sängen min .. igen .. :p som tur e klarade sig både jag å han fick bara på pyjamasen så de blir dusch ikväll när han kommer från dagis.

sov till 06 så jag e lite mör nu .. funderar på å sova lite .. vi får se.



sitter förövrigt och tittar på (youtube)  dating in the dark. faktiskt riktigt underhållande .. de ska börja sändas 2 mars på kanal 5, den svenska versionen. jag ser den engelska. är riktigt facinerad över att killarna vill klämma på tuttarna för att "kolla" in dem redan från början, fast det som e MEST facinerande e att tjejerna låter killarna klämma dem på tuttarna.
visst, jag fattar att utseendet betyder massor men storleken på tuttarna .. hmm ..



iaf så 2 mars e de MASSA program som man bara "måste" se som börjar igen. ser fram emot de lite faktiskt .. :p

nu ska jag kolla på säsong 7 tänkte jag .. dating in the dark såklart .. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0