dagisfröken

de finns en vikarie på dagis där leo går, tror hon heter sussie. hon är helt underbar. hon är rättfram, ärlig å barnkär.
hon är riktigt högljudd å har ett jobbigt läge på rösten, men de spelar ingen roll för barnen älskar henne. iaf leo. :p å jag gillar ju henne oxå.



idag mår jag helkasst. vet inte vad de e med min mage men den har inte fungerat mer än några dagar på raken under nån månads tid nu. riktigt irriterande.
kanske e jag stressad, just nu e de riktigt jobbigt att vara ensamstående förälder. finns så mkt man måste hinna med å så många saker att prioritera och som vanligt med mig när det blir för mkt så stänger jag av.
alltså, jag gör inget alls på dagarna nu. igår surfade jag å sov när leo var på dagis lixom. gissar att dagen idag kommer se lika ut. förutom att jag går å spyr lite då å då antar jag.

men men, jag kommer säkert ikapp verkligheten snart .. hoppas jag .. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0