dagis dagis dagis

jaha, nu rullar dagarna ändå på .. såklart ..


lillen älskar handfatet i hans höjd på förskolan


har äntligen tagit mig iväg till polarn o pyret å köpt 2 saker till leo från sara å mattias. han fick ett presentkort när han fyllde. å de är fler i min familj som gillar snören ..



nu fick jag hjärtat i halsen typ, hade helt glömt bort tiden ju! men de e lugnt, 15 min kvar tills jag ska hämta leo på dagis.

leo e inget barn som man bara hämtar från de han håller på med, klär på å går hem utan man får sakta leda uppmärksamheten på nåt annat. å ta sig mot kapprummet lite sakta, gärna ta med nåt å leka med medan man klär på honom annars har man en skrikande unge i de 15 min de tar att klä på honom. sen e de direkt ut i vagnen å vantar på å sen gå.
igår var vi hemma 1540!! alltså 40 min för att hämta honom, de tar 3min å gå till dagis. men men, de blir bättre snart när man slipper lite kläder :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0