julklappsbilder

himlarns vad det snöar :p inte just nu men de senaste dagarna. å 3 dagar framåt ser det ut att snöa oxå. me like! låt det komma :p det e bara vinter en gång om året :p


här e en bild på leo mot baksidan jag tog för några veckor sen. ska ta en ny bild där imorgon å visa skillnaden .. nu e det helt omöjligt att ta sig förbi iaf :p



nu lite bilder på klappregnet som inträffade igår:


min fina skapelse :p


i denna fina förpackning gömde sig en mkt trevlig present till mig!




sen vart det en bok till leo, vantar till leo, filmer till leo OCH sockar till mig. synd nog kommer jag inte ihåg vem sockorna var ifrån men tack iaf! faktiskt precis vad jag behövde! de e på just nu tex :)


sen blev det massa roliga duplo fordon till leo oxå. massor med tack! idag har det lekts mest med den gröna terrängbilen. mkt bra! :p
och ett träpuzzel med byggare bob från moppa


en underbar sherpa till leo. så himla gosig:


mitt underbara nya påslakanset! (å leos terräng bil e med den oxå :p)





har en annons på blocket på 2 leksaker jag tycker att leo växt ifrån. nåt för er? Länk till annonsen



leo sov middag i 10 min idag så han slocknade riktigt fort nu ikväll. själv ska jag pallra mig till sängen och mina nya lakan vid kl 20. jag längtar. e film då som blir bra att se på.

imorgon ska vi iväg till farmor å käka middag kl 15. alltid bra mat när man e där (för det e pappa som lagar ;) )

god fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0