adventskalender lucka 20

Personer som gjort mig till mig/Personer som har präglat mig
Lucka nr: 20

20: Sjukgymnasten Britta på basal kroppskännedom på HC i Bomhus


Hon har ju totalt förändrat mitt liv. Mest för att jag gick ju på sjukgymnastik i höstas å sen när det tog slut så kände jag att jag ville fortsätta men på allt håll. Började att träna ju. Till en början jympa på friskis, en gång i veckan. Som snart blev 2 ggr i veckan. Nu e jag uppe i 4-5ggr i veckan och har utökat till gym varanan gång oxå. Mycket bra skit. Har verkligen ändrat mitt liv radikalt. Tack vare sjukgymnastiken. Tack vare Britta som förstod att jag behövde en knuff för att börja lyssna på min kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0