adventskalender lucka 18

Personer som gjort mig till mig/Personer som har präglat mig
Lucka nr: 18

18: Don Julia

På nåt sätt har lixom Julia växt och växt i mina ögon. Allt började ju när vi blitt gravida i samma veva typ :p efter vi blivit det så utvecklades en vänskap där lixom ingen annan förstod sig på oss.
Julia hjälpte mig mkt genom graviditeten och uppbrottet med carl genom att bara vara ..
Mest av allt betydde det för mig att hon följde med på UL i v.18. Vem annars? Kunde inte ha tänkte mig nån annan än dig just då.

(ska erkänna att jag sitter å gråter lite lätt nu när jag skriver detta för jag minns mig tillbaka till UL i Karlstad. Frulle på donken och utskriften på leo efteråt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0