adventskalender lucka 17

Personer som gjort mig till mig/Personer som har präglat mig
Lucka nr: 17

17: Carl - Leos pappa

Jag ville verkligen ha med Leos pappa på listan för han har ju ändrat mitt sätt att tänka. Tex man mår inte bättre av att vara bitter.
Jag vet vilka samvetskval han hade när han skulle välja mellan kärleken (mig) och sig själv (att kunna plugga). Han gjorde ju rätt för sin egen skull.
Han har såklart präglat mig massvis.

ps: Jag ringde och pratade med Carl för bara några dagar sen. Vi har inte pratat på 1 år och 2 månader innan. Jag hade inget att säga egentligen men eftersom vi inte e ovänner på nåt vis var det faktiskt riktigt kul att babbla med honom igen. Höra efter vad som har hänt i hans liv och lite sånt. Jag har inget behov av att ha honom i mitt (vårt) liv så det var inte därför.
Det var bara ett infall jag fick när jag ringde honom. Det kommer inte hända igen på massa månader. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0