tokdag i tokholm

en riktigt bra dag i tokholmen blev de. men de blev inte riktigt som jag tänkt mig .. e ju inte 14år och tycker om å åka karuseller fortfarande. dock så älskar jag karuseller men jag hade nog för stora förväntningar på själva dagen tror jag. å sen att jag hade ont i nacken gjorde ju inte saken bättre heller.



måste åka till liseberg nångång för de antar jag att jag tycker e kul fortfarande :P hehe de var ju några år sen.

hade iaf trevligt sällskap å de e ju inte fel.

e trött som en gnu efter massa nätter utan sömn men de kanske blir bättre nu. jag hoppas verkligen det.
kanske till å med så att jag kan sova lite längre än 7 imorgon.



imorgon blir de sommarfest hos föräldrarna med div lekar å mat :P

har "varit utan" leo i 1dygn plus 6timmar nu å det känns så himla tomt. visst älskar jag att ha barnvakt men jag saknar honom verkligen i allt de vardagliga vi gör.
han ska ju vara med mig.




video från i våras (april) jag påminns att jag INTE ska klippa av honom lika mkt hår som jag gjort hittills igen. han ska vara långhårig ju. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0