snart verklighet igen

fasen vad man hinner mkt när man har orken. jag behövde verkligen gårdagen i "tanknings"syfte. fick tanka lite av mig själv och massa positivitet å nu e jag på banan igen. mår kalas även om kroppen tyckte att gårdagens 6timmars blev lite för mkt men de göööööör inget. :P jag vill göra de igen .. å igen .. å igen ..

i morgon e det jobb förresten. vill inte men de ska bli skönt å tjäna lite pengar. vet inte ens när jag får pengarna från f-kassan som jag tagit ut (FP) nu när jag varit ledig. i värsta fall dröjer det ett tag på pengar. men men .. sånt e livet :p


hade velat ta en cykeltur nu på kvällen men det hanns lixom inte med. det får vänta till en annan dag. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0