en hit!

jag trodde verkligen inte att leo skulle fatta poängen med en rittavla (så varför köpte jag en då?) men han fatta. han fattar att "pennan" måste vara åt rätt håll och att man suddar med spaken längst ner. skit häftigt att se honom fatta saker lixom.

och jag älskar redan blåtanden


detta de en mindre, de var även en större som var 4x så stor men den ligger på lager så länge




linda:

jag har lite dåligt samvete för jag glömmer bort det hela tiden. men vet inte om ni/vi har hittat det minst ilägget till bäbisbilstolen ännu, annars såg jag att det fanns att köpa på barnens hus för 129 kr.
nu har jag kommunicerat ut det iaf. :p
samvete lättat. ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi har inte hittat ilägget, har inte letat heller. Ska hämta stolen i slutet av veckan. Den blivande barnafadern tycker att det verkar vara en bra idé att köpa en sån där. Får ta med mig honom Barnens Hus. Tack för tipset, du är förlåten ;)

2010-08-25 @ 20:27:06
URL: http://nurselinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Ilägget är inköpt!

2010-09-01 @ 18:14:14
URL: http://nurselinda.blogg.se/
Postat av: Christine

Synd att dom har hunnit köpt en, vi har en som vi bara använt i någon dag....

2010-09-01 @ 20:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0