backpacker

när jag kom hem idag så hade jag planer på att vara duktig.

de kläderna jag köpte på blocket blev inte en kasse utan 2 till samma pris. visar lite saker imorgon. blev ca 60plagg plus en massa underbyxor å strumpor för 350kr. i löv blocket.
hade planer på att sy fast namnlappar så långt lagret med namnlappar räckte men de räckte inte långt så endast 10 plagg blev märkta.
DET var de enda vettiga jag gjorde.

i övrigt så kollade jag å leo på hitta nemo (för hundra elfte gången men hur många barnfilmer har jag som oxå jag kan kolla på? jo 2.), käkade lite mat och läste några böcker med leo. sen gick han å la sig å somnade på ca 30min. då skulle ju min duktighet komma fram. ta undan tvätt, tömma för att sedan kunna fylla på diskmaskinen, gå med sopor och lite sånt. men de blev itne riktigt som jag tänkt mig.

jag totalfastnade i backpacker3. TOTALT. så mellan 19 å 2230 spelade jag. sen kom jag på att jag var lite hungrig så de blev en macka å nu ligger jag i sängen å väntar på att jag ska bli tröttare så jag kan sova.





vart så himla nöjd med alla kläder jag köpte och fick på köpet idag. till de lite mindre roliga e ju att de tar tid att namnmärka allt. de e 4kassar fullproppade med kläder iaf. borde få lapparna denna vecka nångång så hinner jag göra det innan min semester e slut. jag har ju en vecka till. :p



har verkligen kläder till hela vintern nu. känns så himla bra. :p bara skor/kängor/stövlar till vintern kvar.
de e nu nån ska påminna mig om att de fortfarande e sommar å jag e ute i sjukt god tid. men destå mer pengar kvar senare då. eftersom jag blir utan jobb om 3 veckor e de ju bra om jag köper saker till senare redan nu. man vet ju aldrig hur mkt pengar jag kommer få ut av a-kassan senare.

god natt (för min del hoppas jag verklgien på en GoD natt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0