världens längsta söndag, på ett bra sätt

kom inte i säng förrän efter 5 i natt!!!! helt galet .. vad har hänt .. å ändå var jag inte äckligt trött .. har varit med om värre lixom .. MEN, klockan ringde 7.30 för att jag skulle hämta leo i tid .. DET var jobbigt .. 2½h .. mådde illa ett tag men sen har dagen bara flytit på.

en kortis till hemlingby och sen grillning .. tyvärr så lärde vi oss the hard way att inte blanda honungs och sweetchili  marinad .. inte jättegott. men potatissalladen var kanon .. hehe .. å sällskapet :p alla tjejer å killar :-)

nu sover leo. jag ska ta mig en bulle och mjölk och sen gå å lägga mig. i morgon ska jag börja på mitt pysslingsprojekt jag planerat ett tag. har precis fått alla saker från panduro och pappa var å köpte superlim åt mig i fredags.
check.




tog ett lyxbad med glass ikväll oxå .. mysigt å gott :p hemmagjord såklart ;)


uppmärksamma den naturliga censureringen. haha

Kommentarer
Postat av: Peter B

Haha blir han så ren om han kladar med glass samtidigt ;)

2010-04-11 @ 23:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0