tisdag, idre

idag var vi i väg till idre och åkte skidor. hur kul som helst verkligen.  e så himla stolt över mig själv att jag vågade åka och leka i skogen :P hihi ..
har inte ont alls förutom att jag känner mig seg i benen. mycket folk var de där men de var okej eftersom de var som 3 liftsystem i ett typ :p riktigt bra backar på ostsidan medan den norra sidan inte var i min smak. västra sidan var helt okej, mycket tack vare den gigantiska stolsliften. me like.

tyvärr har jag blivit riktigt hostig. jag hostar så mkt att jag kräks. har riktigt ont i halsen pga detta oxå. blir nog en vilodag på dagen imorgon. för på eftermiddagen e de kvällsåk och antagligen telemarkshyrning. ska bli riktigt kul.

btw så har leo varit riktigt jobbig inatt. och i morse förstod jag varför, en ny liten tand e påväg upp. han har ju käkat lite dåligt å varit lite gnällig senaste 2-3dagarna. nu förstår jag varför. blir nog sova tidigare idag än igår iaf. igår gick jag å la mig 23 men leo var vaken 1½timme till.
idag blir de nog sova 21 iaf :p å hoppas på att leo sover bättre i natt.

nu ska jag gå å bada leo. (19.43)

 


i idre åkte man lift ovan bilarna

 

det tar så himla lång tid att ladda upp bilder så en bild om dagen verkar bli bra ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0