liten sjuker blir friskare

jag blir verkligen ledsen när man skrivit massa saker i ett inlägg å sen hänger sig datorn bara .. satt itne vid min dator när det hände å så slog jag igång youtube så leo skille få titta på teletubbies lite å då hänger sig datorn .. igen .. hade gjort lika igårkväll när jag skulle kolla på nåt klipp på kvällen. men iaf så försvann ju allt jag hade skrivit.
FIXA! :P

leo e fortfarande lite sjuk men inte alls som igår natt för i natt har han sovit HELA natten. han behövde verkligen det. å jag med för i dag jobbar jag 16-ca00. känns inte alltför kul men så e de. bra med pengar blir de. tack .. å i morgon kommer första lönen. den e efterlängtad, måste verkligen tanka bilen.
när man åker till jobbet 3-5dagar i veckan så märks de på bensinförbrukningen. men men .. de får man ta. :p



idag e de kanonväder å jag å leo sitter inne. :( jag villinte ta ut honom så han blir ännu mer sjuk ju .. vi hänger nog i uterummet lite iaf för där blir de ju varmt om några timmar.

sen ska jag åka å jobba som sagt :p

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0