kassan hej

ringde precis till a-kassan för att höra om jag kanske inte skulle kunna få lite ersättning snart .. suck ..

har fått 2 lika papper där de står att jag ska redovisa sjuklön under 2007-2008 och ev ersättning på f-kassan under samma period. känns bara som att de försöker köpa sig tid.
efter att jag fått första brevet så ringer jag även då a-kassan å då sa tanten jag pratade med att de inte spelade nån roll om jag skickade in dessa papper, bara att min ersättning skulle bli lite lägre. skit samma tänkte jag å sket i att göra nåt. sen fick jag ju ett till likadant för 3 veckor sen.

iaf så tänker de inte göra ett skit på mitt ärende förrän de fått in pappren även fast man får avstå om man vill fast de rekommenderar att man skickar in det. suck säger jag bara .. ska ta tag i detta idag. men orka sitta i telefonkö på f-kassan i över 25 min för ett *pip* pappers skull .. nehe du ..

de ringer vi om lite senare i kväll kanske till å med.

ska skicka ett mail till j på mcdonalds i värmland å be han fylla i pappren oxå så de blir gjort. suck å stön .. men men .. vi får se vad som händer.



jag har kommit på anledningen till att jag inte har nåt å babbla om här i bloggen: de e för att jag har nån att babbla med hemma ju. å de känns ju mkt bättre för han svarar ju iaf .. haha .. när han får en syl i vädret. :p



håret som jag färgade i förrgår blev himla bra faktiskt. precis som jag vill ha de :p hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0