kanonnatt

asså jag e så himla stolt över lillen!
igår gjorde vi som sagt en liten specialnattning. eftersom jag jobbar till 20 så spenderar leo eftermiddagarna och kvällarna hos mamma och pappa. skickade med pyjamas så när jag hämtar kl 2030 så e han ombytt och klar. sätter honom i bilen och han somnar. dock igår så somnade han när de var 300m kvar hem .. :p men de var ju bra att han somna. inget krångel i bilen alls tills han somna. kanon bra ju!
hemma så lägger jag honom från bilen i vagnen, drar in honom och han får sova i vagnen nån timme. sen tänkte jag göra välling för han vaknar till om man flyttar honom (oftast) men igår så sov han tungt när jag jag flyttade över honom till sängen OCH klädde av honom ytterkläderna.
sen sov han till 3.40 fick välling å somna om till 6.45. fatta vilken perfekt kväll å natt!!!!
så vi hoppas på en repris idag :p

och anledningen till att texten ovan är lite flummig e att jag fastna i teven samtidigt som jag skrev :p men jag skrev iaf .. haha ..

idag ska jag iväg å checka spiralen kl 9.15 (hej linda?) och sen som sagt jobba till 20.



lämnade leo på dagis redan 7.30 idag och hans favorit (eller e de min) sussi jobbade. så han började busa å leka tittut med henne på en gång :p mysigt när de e så fast jag hörde att han började grina när jag gick ut genom dörren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0