jobbelijobb, nu sova

nu e jag äntligen hemma från jobbet. leo somnade inte i bilen utan han fick springa omkring lite hemma innan jag värmde upp vällingen som hade inte ville ha i bilen. sen la jag honom i sängen å han störtsomnade.

har lite ont i axlarna efter jobbet numera men de går över.
har ju mer ont i revbenet som jag har haft ont i ett bra tag. fastän jag ringde till 1177 idag på dagen så har jag inte fått tag på hc ännu. de hade fullt i telefonkön. hur kan de bli fullt i en kö?
iaf så trodde hon att de kanske var en sträckning i en muskel runt magen och kanske inte revbenet som jag har trott. vi får se, iaf tar den smärtan över gentemot axlarna efter jobbet.

nu ska ångest-sara gå å borsta tänderna.


out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0