fullt upp som vanligt, and i like it!

oj oj oj .. lediga dagar e sällsynta just nu å för att göra de mesta av dagen som började vi 6 imorse så tog vi oss till öppna en sväng på morgonen för att sedan åka å köpa lite nödvändigheter, som sagt, toapapper, de sista jag hade försvann mystiskt imorse å återfanns på golvet. haha ..

nu sover leo i vagnen ute å jag sitter här å gör mest ingenting.

men sen ska jag packa ihop lite saker tills i morgon, kommer behöva lite nödproviant och liknande, och kanske lite bra kläder till både mig å leo. plocka undan lite sen igår och sen åka iväg för att återkomma i morgon nångång.


dit ska vi!



efter: jag vill inte gå hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0