arbetsfri dag

nu har jag precis lämnat leo på dagis. gick hur bra som helst. hoppade bokstavligen ur vagnen och gick iväg å lekte med den lilla snön som fanns kvar.





e man för organiserad om man har förbestämda fack för gafflar och knivarna i diskmaskinen?



somnade ca 2130 igår och sov till 00 när lillen var ganska ledsen. sen låg han i min säng i 2 timmar tills jag tröttnade på att få fötter i ansiktet. då fick han ligga i sin säng å somnade snart om. 6.30 var de upp i morse och full fart på en gång.
jag la mig på soffan och somnade om :p vaknade strax efter 8 av att leo slänger kattsand runt sig. :p a ja .. de var bara att ta upp å fortsätta morgonproceduren.


idag, som sagt tidigare, ska jag plocka fram pysselsaker. e ju liiiite pysselsugen :p

out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0