snabba puckar och bäbisar

yes i morgon bitti drar vi till värmland. har ingen direkt plan som vanligt utan tar de som de kommer. e så himla skönt å kunna göra så. me like spontanitet.

var hem till mamma å pappa å snodde med mig resesängen oxå (shit vad trasig den var) å inte blev den så liten som dagens resesängar är. a ja .. ska bara ha den några nätter, max! de e ju 25år .. å rosa .. haha




hmm vad ska man packa .. måste tvätta en tvätt oxå. hinner den torka? a ja .. i värsta fall får jag ju köpa lite saker som jag inte fått med mig men de löser ju sig ..
e lite ledsen att jag inte kommer träffa hans på ett tag men jag hoppas verkligen han har tid på söndag när jag kommer hem. ska försöka komma iväg tidigt på söndagmorgon.

hmm .. inget mer för nu ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0