sjuk snart?

fasen jag börjar bli sjuk. halsen gör ont å huvet e inte riktigt med.

natten var den bästa på länge dock. bäbis somna innan 20, vakna till vid 01 men somna väldigt fort. klockan 03 klagade han ca 30min sen satt han å lekte 30min till sen somnade jag så jag gissar att han somna oxå. sen vaknade jag av att bäbis sitter å pratar i sängen vid 0645. :p
kanonnatt helt enkelt.

idag finns inga planer. ska undvika att gå ut så jag inte bli mer sjuk. hoppas de bara e lite halsont å att de inte blir en hel förkylning.
å i kväll får jag sällskap igen. woho! :P



får försöka kurera oss med frukt. eller inte! jag käkar inte sånt nyttigt men de gör leo. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0