rafting

de finns rafting i trysil för 1000kr skallen som jag vill att vi ska göra medans vi ändå e i fjällen. tyvärr behöver vi vara 4st å de e bara 2 ja och ett antagligen hittills. operation övertalning kommer börja i eftermiddag. antingen mamma eller pappa måste åka med annars blir de inget. den andra får ju vara så snäll å vara hemma å vara barnvakt :P haha ..

andra alternativet e familjerafting för 2-3pers då de redan e en familj som bokat å man då kan hoppa med i deras båt. men de var inte så thrilling som vanliga raftingen e. dock halva priset men just denna gång tänker jag skita i vad de kostar för lite kul kan jag väl få ha iaf, jag e ju faktikst bara 18år (läs 24)

kommer nog inte å gå men jag hoppas verkligen.. wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0