nya vagnen



eller ny å ny .. men ny för mig iaf :P

var iväg till öppna förskolan. tänkte att jag skulle ta en lite längre promenad på vägen dit så fisen skulle somna men icke ..
så de blev inte många minuter på ÖF. kanske 45min iaf. sen blev de gråt grin å skrik. så vi gick hemmåt. å fisen slockna direkt. undra om man vågar ta den nya vagnen till fjällen. den e ju så himla lättkörd! i love it.
lite svårt att köra med svängbart hjul, eller inte svårt utan ovant snarare.

jag ska nog försöka mig på en till promenad på eftermiddagen. (hör å häpna ju!) men de var ju så himla kul å köra vagnen :P å man måste ju rida på vågen medans den finns där.

Kommentarer
Postat av: Jenny

japp vi märkte det men han är liiite för kort för nedersta läget än, tårna snuddar lite vid golvet bara. men det spelar ingen roll, han var så lycklig när han fick sitta där och pilla på grejerna så. han växer nog i den snart, inte många cm som fattas. =)

2009-09-22 @ 10:29:12
URL: http://ynnejj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0