kvällen igår och plan

hade världens bästa kväll igår!
jag å fisen låg å mös på soffan tills 2130! hur mysigt som helst. han satt hyfsat still för en gångsskull så de blev mys!


han e ju duktig på att dra sig upp med hjälp av bord å mig å allt egentligen som e rätt höjd. sen går han sakta runt bordet (iaf)




nu har jag varit å handlat till nästa vecka. shit vad dyrt de e å köpa sånna färdiga mellanmålsförpackningar. galet .. men men .. de blir praktiskt när man e på kalfjället.
har insett hur mkt jag behöver ha med mig oxå eftersom jag inte riktigt vet vad för kläder varken jag eller bäbis behöver. bra att jag har stor bil :p

sen e planen att åka hem till jenny och elliot till lunch/när bäbis vaknar å prata lite strunt å så. 
å ikväll blir de träning! äntligen! har ju varit sjuk ganska mkt på sista tiden men nu jäklar :P hihi ..

btw så ska jag nog väga mig på wiit idag med. tror faktiskt att jag gått ner några kg nu. :P

 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad duktig Leo är!!! Måste komma över ngn dag nu när snuvan har lugnat ner sig. Shit vad drygt det är!!! Kram Cissi

2009-09-21 @ 21:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0