diverse

fan asså. nu har granntanten gått å blitt dum i huvet igen. har hört hennes teve några dagar på raken nu. hör den just nu. jag blir så himla lättirriterad då ju. men de har absolut varit värre!



efter att jag lugnat ner mig i morse drog vi i väg till brorsan en sväng. behövde komma ut lite idag utan att de skulle kosta nå pengar.


hissen från bror

vid 2 åkte vi hem till mina föräldrar. mamma tog en promenad för att prata med westins om julafton, som visst e en big deal för mig. jag e lite förvånad själv av hur jag reagerar ang julen. jag har aldrig brytt mig (i vuxen ålder) men jag vill etablera en bra tradition för leos skull ju.


mormor på promenad

iaf så ville westins inte höra på de örat ang att de faktiskt e vår tur att ha julen iår. men men .. undra hur vi ska lösa detta. helst vill jag inte alls gå men de gör man ju ändå. suck .. måste klura ut nån plan iaf .. (å ja, jag vet, de e långt till jul men innan man hinner blinka e de jul, jag lovar!)



imorgon ska vi till st ansgarshus och kolla om vi finner nå bäbissaker/kläder. ska kolla extra noga efter pyjamaser i stl 74/80 iaf.
sen e de kollo för bäbisen och för mig med fast på olika håll. ska bli skönt å komma ut i skogen igen, inte för skogens skull men för sällskapet ju! :p hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0