fre-sön

inatt hade jag sovsällskap hela natten. var lite jobbigt men de gick ganska bra faktiskt. vaknar 0620 av att han sitter i sängen och pratar för sig själv. a ja .. hade iafnästan sovit klart :D




låt oss fortsätta där jag la ner.
dumma gamlingar i trafiken. iaf, lägg ner.

köpte ju en diskmaskin ifredags på onoff å tog en avstickare till toys´r´us som ligger granne. köpte en lekmatta och en nalle puh lampa. har ju haft tanken på att köpa en sån matta länge och fick tipset på IKEA men jag fann denna som var mkt mer klar i färgerna å kanske inte så vanlig som IKEAs e :P kan ju inte ha som alla andra. kostade inte så mkt mer heller.


på fredagkvällen åkte jag hem till hans iaf. hade en kväll framför datorn som sedan blev till ett dygn framför datorn. var inte meningen men de var kul att känns sig som 17 igen. gick ju teknik på gymnasiet med massa datakillar typ. å på lördagen fylldes källaren med sånna. skillnaden var att medelålderna hade höjts med 10 år typ. men kul var de.
lära ställa mig upp i rummet lite då å då å skratta åt situationen jag satt mig själv i. haha

Dagen efter



på söndagen (igår) slängde jag mig i bilen av dåligt samvete att jag lämnat bäbis i 2 dygn och åkte och hämtade honom hos mamma å pappa. han hade blitt dret förkyld. suck .. men men .. då e vi två om saken iaf. han e inte lika sjuk idag å inte jag heller för den delen.



idag när jag drog upp persiennen så möts jag av imma på fönstern i uterummet. de innebär att de varit kallt i natt. gôtt!!! höst!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0