å så har de gått en dag till ..

igår var hans här en sväng. måste nästan kalla honom bästaste hans ever, han hade med sig en GIkycklingburgare till mig :P lööööv it!



idag har vi varit iväg till ÖF å sen ingenting .. bra med sånna dagar oxå. väntar bara på fjällen nu.

på väg hem från ÖF.

observera att vi har "gamla" vagnen .. han somnar bättre iden tror jag.
plus att jag alltid sagt att jag inte ville klä honom i bara blått å nu blir de så ändå. svårt å komma ifrån lixom .. men han e söt den ungen! (nya mössan från igår, som jag inte hade nån bild på)

nu ska jag kolla på idol avsnittet från igår (var ju lite lätt distraherad igårkväll), bäbis sover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0