test

jag brukar vara sparsam men att göra test på internet men nu fanns de nåt på expressen som kändes lite aktuellt.
det hette "har chefen gjort dig till barn?".
resultatet blev "Du behandlas som en tonåring på jobbet. Du ges viss frihet, men inte tillräckligt mycket för en vuxen." jag håller helt med! sug på den du J.



idag e planen noll igen. lite tråkigt med sånna dagar men iom att bäbis e sjuk fortfarande vill jag inte ta ut honom på massa äventyr just nu. idag e de grått å lite kallt ute igen.
imorgon ska jag försöka komma iväg till valbo och köpa lite kläder och ev fixa håret lite. har ju egetnligen inte råd men jag behöver en del kläder nu när de e kallt ju.




man fick en libby-kanin (libero) när man köpte blöjor på maxi. den var mysig tyckte leo. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0