rätt

pust, nu e jag lite klokare iaf. (ang faderskapstestet)
jag ringde familjerätten nu på morgonen å ställde massa konstiga frågor :p känns lugnare, vi får se vad som händer. de lät inte som att dom skulle ta upp det under de omständigheterna med att de e leos farmor som begär testet och vill ha betala ett själv så kan han göra det men jag behöver inte tacka ja eftersom jag kan hänvisa till familjerättens beslut att itne ta upp det. jag tackar ja eftersom jag inte har nåt att dölja sålänge han fixar testet från "rätt" instans dvs rättsmedicinalverket (tror jag det hette) för det e de enda testen som de gör som håller i en domstol tex. tänker inte göra testet om de kommer från tex pappatest.se för som sagt, de håller inte i en domstol. och eftersom carl snackar om att dra in advokater (varför kan man undra) så vet dom ju vad som gäller med testen.
om man ska göra ett test på verket själv så trodde familjerättstanten att de kostade ca 8000kr. jag betalar såklart inte ett öre.



i övrigt då har natten varit ganska bra faktiskt. låg vaken länge för jag inte kunde somna men äntligen har jag ju gratis sms så jag låg å sängen å smsade med några stycken .. haha .. 14is varning på de! och eftersom vi ställer om klockan snart (söndag) så har jag börjat vänja bäbis vid att sova länge men precis nu när jag skriver det så inser jag ju att de e fel!! haha då ska jag sluta med de! :p



inköpslista nu när bb kommit:
fågelmatare (heter de så?)
Pinne att hänga fågelmatare på
Pyjamas till Bäbis
Bikiniöverdel (finns sånna att få tag på nu?)
Makeup remover
hmm, de var nåt mer men de minns jag inte ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0