leksak

japp, de står en leksak i mitt förråd. hur kul som helst. 1.2mil har de blivit idag :) (barnlös såklart)

imorgon blir de nog en bild på åbäket :P tung var den men kul :P den e dockad just nu å de regnar(?) så jag vill inte leka mer idag.

ligger å svullar chips och dip, godis å dricka nu :p haha .. gôtt å vara ensammen faktiskt!


det läskiga i mitten e choklad från norge :P
mums!

ska försöka å hålla mig vaken tills martin slutar så jag får prata lite med honom, har ju knappt pratat på 2 månader.
hmm, undra om de går nån film idag .. :p



totalt min musiksmak

Kommentarer
Postat av: Julia

Herreugd!!! Du äter ju SMASH från norge. Det är ju mitt favoritgodis ever!!!

2009-10-04 @ 10:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0