en bild ..

.. världen väldigt sällan skådat



visst, den är uppochner och i storlek upp till 6 månader men den e i munnen iaf!
han har fått ännu en tand å de gnider bra med nappen :P vi har lite obalans i munnen just nu då båda har kommit på vänstersidan. en dracula-tand uppe (hörn) å vänstra framtanden nere har vi nu fått :p hihi



idag var vi på ÖF, var så himla skönt idag för de var bara ca 5-6barn där. leo var ganska blyg första halvtimmen men sen släppte det och han försvann från mammas armars radie. :p hihi

har en ny favvolåt oxå, vet inte vad den heter men de går typ. en liten båt blir ofta våt och magen när det stänker, jag undrar vad den tänker. :p
asså inte jag utan bäbis :P hihi

nu ska jag kolla på tove på idol å sen lägga mig å läsa lite tidning tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0