drömmar om en farmor





inatt har jag drömt om carl igen. eller egentligen inte om carl utan om hans mamma. tycker verkligen att hans mamma ska få veta att hon e farmor. kanske e det ett tecken på att jag borde ringa henne. men jag vill ju inte göra mig ovän med carl å gå bakom hans rygg å göra de. men de verkar ju inte som att han tänker säga nåt.
eller tänk tvärt om, tänk om han redan sagt nåt.. hmm .. svårt de där ju.

vem som e blodssläkt vill INTE ha kontakt med den underbaraste Leo som finns!

vaknade förövrigt innan honom idag. kunde inte somna om, hade för många tankar i huvet apropå det ovan nämnda så kvart över 6 gick teven igång i mitt sovrum å klockan 0630 vakna bäbis!



apropå farmor kanske jag borde åka och hälsa på min.



idag ska bäbis på kollo igen. först på dagen hos morbror å tant och sen på kvällen hos mormor å morfar. själv har jag inga planer, de blev inställda.
ska ta en sväng på stan tänktejag iaf. har inget å köpa men kan ju spana på lite tyg och en kjol.
imorgon blir det IKEA och vaLbo.



förresten blev de knappt nå märke i ansiktet. tyvärr, haha .. om man nu gör illa sig så pass illa jag gjorde så kunde jag väl fått liiiiiite mer krigsskador iaf! skit! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0