dagen






sådär ja, har jag köpt första julklappen för iår. men berätta inget för leo!
lär ju inte bli alltför många julklappar från mig eftersom jag vet att han kommer få en del av "andra" ;) känns som att de e bättre att jag lägger pengar på det han behöver dagligen inte bara till jul.

de hjälpte ju inte att de firade jul på nåt program på teven idag på eftermiddagen heller .. haha .. har jag fastnat i nåt (h)jul mönster här eller?



btw så har jag en vän som e gravid (igen) som jag saknar .. jag vill jättegärna ha ett mail med ALLA uppdateringar ang allt! skicka nu!



iövrigt idag har vi stökat till i köket och inte orkat diska undan, skissat klart på åkpåsen så på fredag blir de tygshopping (mamma betalar haha) och käkat köttfärssås igen.

snart e de desperata hemmafruar. woho!

see ya

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Jaha, jag bodde där i flera år tills nu när jag flyttade ner till centrum. Lucas pappa bor ju kvar där uppe så jag vill hålla mig därifrån men en vacker dag flyttar jag upp dit igen :)

2009-10-13 @ 21:25:25
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0