bildbevis

hur kan de gå så fruktandsvärt fort?
för två timmar sen gick han utan stöd första gången, å visst, de e verkligen inte första gången han går med stöd. han går ju runt bland annat vardagsrumsbordet men denna gång tog han tag i gåvagnen och traska iväg.. :p fick de på film!
första gången han gick själv med gåvagnen: (jag har hållt i förr när han gått med den)








när jag lämnat honom i hallen, där han stannade med vagnen så går jag till soffan igen. helt överlycklig .. haha .. sen helt plötsligt så kommer han gående genom dörröppningen med vagnen igen!galet ju! (visst jag hade vänt vagnen så den stod åt mitt håll lixom) men ändå! han gjorde de igen! woho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0